Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Голінська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Голінська В. 
Педагогічні умови формування естетичних потреб у процесі вокально-хорової підготовки [Електронний ресурс] / В. Голінська // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 55. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_55_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Голінська В. Я. 
Взаємодія інтелектуального та емоційного аспектів у формуванні естетичних потреб майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / В. Я. Голінська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 421-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_67
Проаналізовано наукові праці вчених з питань розвитку естетичної культури та формування естетичних потреб майбутніх учителів музики. Розкрито специфіку взаємодії інтелектуального та емоційного аспектів у вихованні естетичних потреб майбутніх учителів музики в чотирикомпонентній структурі. Охарактеризовано когнітивний, емоційний, діяльнісний, етичний компоненти. Наголошено на особливій ролі вокально-хорової підготовки, оскільки вона забезпечує можливість ознайомлення з великим різноманітним репертуаром, виховуючи в такий спосіб естетичний ідеал виконання твору. Проанализированы научные труды ученых по вопросам развития эстетической культуры и формирования эстетических потребностей будущих учителей музыки. Раскрыта специфика взаимодействия интеллектуального и эмоционального аспектов в воспитании эстетических потребностей будущих учителей музыки в четырехкомпонентной структуре. Охарактеризованы когнитивный, эмоциональный, деятельностный, этический компоненты. Подчеркнута особая роль вокально-хоровой подготовки, поскольку она обеспечивает возможность ознакомления с большим разнообразным репертуаром, воспитывая, таким образом, эстетический идеал исполнения произведения.Scientists analyzed scientific papers on the development of aesthetic culture and the formation of the aesthetic needs of future music teachers. Specificity of the interaction of intellectual and emotional aspects of education in the aesthetic needs of future music teachers in the four- structure. Characterized by cognitive, emotional , activity , ethical components. Emphasized the special role of vocal and choral training, as it provides a great opportunity to get acquainted with diverse repertoire , raising thus the aesthetic ideal of a performance.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.466 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського